Bila aku terjaga jasadku terus berdiri. Read the complete lyrics of di alam fana cinta by shamrin (fotograf) on rockol. Di waktu malam pemisah yang nyata menjadi mimpi di. The lyrics for di alam fana cinta by fotograf have been translated into 1 languages.

dialam fana cinta lirik
Di Alam Fana Cinta Lirik Lirik Lagu Cinta Di Musim Ceri Versi

dialam fana cinta lirik. Bila terpejam lena jasadku tidak berdaya mencari engkau di mana hanya dalam mimpi indah. Create and get +5 iq. Di alam fana cinta mu bila terpejam lena jasadku tidak berdaya mencari engkau di mana hanya dalam mimpi indah bila aku terjaga. Bila aku terjaga jasadku terus berdiri. Bila terpejam lena jasadku tidak berdaya mencari engkau di mana. Fotograf di alam fana cinta lirik youtube lirik lagu pdf di alam fana cinta song lyrics and music by rahmat shamrin arranged by mihzlanger on smule social singing app fotograf di.

Thursday, July 31, 2014 Jika Ada Sebarang Masalah.


Bila terpejam lena / jasadku tidak berdaya / mencari engkau di mana / hanya dalam mimpi indah / bila aku terjaga / jasadku terus berdiri / mencarimu tiada lagi. Shamrin (fotograf) di alam fana cinta. Bagai mekarnya bunga cinta di alam nyata penuh rahsia.

Di Waktu Malam Pemisah Yang Nyata Menjadi Mimpi Di.


Em bila terpejam lena am jasadku tidak berdaya c mencari engkau di mana b hanya dalam mimpi indah em bila aku terjaga am jasadku terus berdiri c. Bila terpejam lenajasadku tidak berdayamencari engkau di manahanya dalam mimpi indahbila aku terjagajasadku terus berdirimencarimu tiada lagiberkubur di alam. Fotograf di alam fana cinta lirik youtube lirik lagu pdf di alam fana cinta song lyrics and music by rahmat shamrin arranged by mihzlanger on smule social singing app fotograf di.

Bila Aku Terjaga Jasadku Terus Berdiri.


The lyrics for di alam fana cinta by fotograf have been translated into 1 languages. 4 dari 5 posted on: Di alam fana cinta mu bila terpejam lena jasadku tidak berdaya mencari engkau di mana hanya dalam mimpi indah bila aku terjaga.

Bila Terpejam Lena Jasadku Tidak Berdaya Mencari Engkau Di Mana.


Bila terpejam lena jasadku tidak berdaya mencari engkau di mana hanya dalam mimpi indah. Create and get +5 iq. Pabila titisan embun pagi mimpi indah entah ke mana menghilang entah kenyataan engkau biarkan aku terbuang di.

Di Alam Fana Cintamu Lyrics:


Read the complete lyrics of di alam fana cinta by shamrin (fotograf) on rockol.