jari manis in english

Find more indonesian words at wordhippo.com! Contextual translation of jari manis into english. Telunjuk · middle finger : Translation of «jari manis» from indonesian to english.

jari manis in english
Kedudukan Jari Kelingking Boleh 'Describe' Personaliti Diri? Betul Ke

jari manis in english. Contextual translation of cincin jari manis into english. Welcome to my channel ☺ nama channel jari manis adalah gabungan dari nama saya dan suami yaitu jani dan rianti. Saya sendiri berasal dari jakarta dan suami saya dari helsinki, finlandia. Jari manis ( bahasa inggris: What does jari manis mean in indonesian. Equivalent to jari (“finger”) +‎ manis (“sweet”).

Contextual Translation Of Jari Manis Kaki Into English.


What does jari manis mean in indonesian. We are looking a ring to put on my third finger (aku melihat sebuah cincin yang cocok dengan jari manis ku) my little fingers is smaller than yours (jari kelingking saya lebih kecil dari kamu) my. Contextual translation of jari manis into english.

Thumb, Thumbs, Radius, Finger, Aku Lagi, Sweetest, Sweet Tea, Too Sweet, Sweetness.


Contextual translation of cincin jari manis into english. Bengkak di ujung ibu jari kaki: Search over 14 million words and phrases in more than 510 language pairs.

68 Likes · 21 Talking About This.


Equivalent to jari (“finger”) +‎ manis (“sweet”). Telunjuk · middle finger : Ring finger, leftstripmode1, left ring finger, right ring finger.

Pronunciation [ Edit] Ipa ( Key):


Toe, sour, digit, thumb, sweetly, fingers, ball ball, ring finger, thumb print. The english translation and a list of definitions for the. Jari manis ( bahasa inggris:

Ring Finger) Adalah Jari Keempat Pada Tangan Manusia, Dihitung Dari Ibu Jari (Jari Pertama) Atau Proksimal, Atau Jari Kedua Dihitung Dari Jari Kelingking Atau Ulnar;.


Toe, toes, big toe, maksud toes, little toes, swollen toes, torn finger skin. Saya sendiri berasal dari jakarta dan suami saya dari helsinki, finlandia. English words for jari manis include ring finger, annulary, ring man and finger ring.